WELKOM OP ONZE WEBSITE.

Onze vereniging.

De volkstuinvereniging Boschpoort bestaat meer dan 25 jaar. Het was een kleine tuinvereniging met 45 tuinen in het begin. En in de loop van 2020 uitgebreid met 12 extra tuinen in het nieuwe buurtpark Boschpoort. Het volkstuincomplex is gelegen aan de Maas en vlak bij het centrum van de stad aan de pastoor Moormanstraat in de wijk Boscherveld.

Hoe zijn we georganiseerd?

De volkstuinvereniging Boschpoort is een vrijwilligersorganisatie waarbij de leden zorgen voor het beheer en onderhoud van de tuinen en het terrein. Een dagelijks bestuur onderhoudt contact met de gemeente en sponsors, coördineert en begeleidt de gezamenlijke werkzaamheden.

Het bestuur bestaat uit vijf leden:

• Jos Gorren, voorzitter (ad interim)
  • Willy Prevaes Secretaris
  • Frans Cretz Penningmeester
  • Frank
  • Kantinebeheer Jack van Maanen/John Ritchi

4  Werkgroepen ondersteunen het bestuur:

• Terreinbeheer
  • Kantine
  • Algemene zaken
  •  Website

Tuinen

tuinen laag

Het volkstuincomplex is verdeel in 2 delen. Tuinen I ‘boven’ en tuinen II ‘buurtpark)
Tuinen I
tuinen II
Tuinen II in het buurtpark

Officiële documenten

Volkstuinvereniging Boschpoort

Informatie over de vereniging

Agenda en activiteiten

Samen zorgen we dat de tuinen worden onderhouden en klussen worden gedaan. Bekijk hier wat er op de planning staat.

Bij ons op de tuin

Het nieuwe buurtpark op de voormalige voetbalvelden krijgt vorm. De nieuwe volkstuinen zijn ingericht en daarvan zijn er nog enkele beschikbaar

Tuinder worden?

Wil je ook graag tuinder worden? Hier staan alle dingen die je moet weten voor je je aanmeld. >